Allt handlar inte om skolan.. eller?


Känns som varje gång jag ska skriva, så att ni (enstaka?) människor som läser får ta del av mitt liv, börjar det med "hej idag ska jag plugga, jag älskar skolan. lovelovelove". Är mitt liv så kanske ni tror? Det hoppas jag inte. Skolan tar dock en stor del och eftersom jag läser på distans är datorn med i leken ganska mycket och därför blir det att jag uppdaterar bloggen i samband med just skolans måsten. (Lik väl är det så idag med!)

Ska försöka bli klar med min uppgift idag innan det är dax att bege sig hem till mamma och pappa för mat i eftermiddag. Pappa, som i sitt förra liv måste varit husmanskost-kock, har idag lagat kålpuddig och jag är inte sen med att tacka ja till middagsinbjudan. Ska spela match bora mot malmö ikväll så bra mat i magen är väl ett måste.

Imorgon blir det besök i Lund för bokhämtning och sedan vidare till malmö för shopping, middag och bio. Vilket ska bli riktigt trevligt!

Trots en sen frukost idag börjar magen redan skrika efter mat. Funderar skarp på att skippa lunch och äta B&J glass istället.. Men sen var det de där med "ordentlig-mat-i-magen-innan-match" skitet..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0