Härligt soliga lördag


Gårdagen var perfekt från början till slut. Begav oss till Lund vid tre där det blev fördelsedagspresents shopping men också lite spanande i butikerna för inpiration till min önskelista (som förövrigt kan komma ut i brev till berörda!) Skämt och sido! Testande stövlarna jag la upp här och kom fram till att jag har taxben vilket gör att jag inte kan ha så höga stövlar utan att det ser dumt ut. Men sorgen över detta blev inte långvarig, utan hittade två andra par som är fantastiskt fina och ett par kommer nog inhandlas inom kort. Blev en titt på systemkamera för min och Erics del också. Känns som att det behövs till våra kommande projekt. Dock kände vi att vårt kunnande inom detta område var under all kritik så istället för att halvduktiga försäljare skulle locka på oss allt i butiken och vi, dumma som vi då hade varit, bara köpt det beslutade vi oss för att detta inköp får vänta till i veckan då vi raggat upp någon villig som följer med oss för att ställa en, kanske två, vettiga frågor om kameran.

Tog oss vidare till Malmö där vi slöt upp med gänget för kvällen. Tom skulle firas med middag och bio och detta gjorde vi riktigt bra. God italienskmat på ett mysigt ställe följt av bion "Flickan som lekte med elden" gjorde kvällen till kanon.. Hem och ett snabbt hej till Louise,som är hemma från götet över helgen, innan det var dax för sängen..

Vaknade i morse med en hals som känns som sandpapper men när solen skiner hinner man inte tänka på det. Blir förhoppningsvis en eftermiddag i solen ute på Ulkavallen där fotboll skall spelas.. Heja BBK!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0