Igår och idag i ett!


Ja igår var det studerande, stan kalas och Helsingborg. Kalaset var trevligt och lillen fick hur mycket fint som helst. Synd att hon inte kommer komma ihåg det! Föräldrarna gjorde dock allt för att det skulle dokumenteras, både genom kameran, video och genom fina teckningar från oss gäster! Blev lite plugg efter kalaset innan det var dax för hela familjen minus Eric att äta god middag nere i stan. Rikigt gott! Hela dagen slutade i Helsingborg där inflyttningsfest stod på schemat. Ingen dricka men väl så trevligt med goa människor. Slutade med en glass hemma hos Mange med Nina och Markus..

Idag har jag skickat in min tenta i hopp om att jag inte är helt lost i ämnet. Men den tiden den sorgen, inte sant? Trevlig lunch hos Nina och vidare till innebandy.. Nu lagom till sporten har jag hamnat i soffan och väntar på sen kvällsmat som ska avnjutas framför tvn med en kär sambo!

Imorgon ska jag vara ledig, helt ledig, vilket betyder att jag inte ens ska titta åt böckerna!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0