Jag slog henne.


Godmorgon mina sköna!

Vaknade för en timme sedan av att min katt stampade mig i huvudet. Brist på uppmärksamhet kanske, men bra att han gjorde det eftersom jag glömt ställa klockan. Satt uppe till halv ett igår och pluggade, så effektivt man nu pluggar vid den tiden. Lite fick jag in i huvudet men mycket får jag nog läsa om..

Drömde inatt att jag slogs. Skulle jag slåss?! I och för sig har tjejen jag 'nockade' förtjänat ett slag från mig länge men det hela såg ganska patetiskt ut, jag såg patetisk ut! Jag har stoppat vissa (läs Sara) från att slå till en viss jobbig jäkel på fyllan, men har verkligen aldrig rört någon själv och i drömmen förstod jag varför. Jag kan verkligen inte! Fast det är jag iofs glad över.. (Men vill ngn annan kan ju ni ge bruden en näve eller två!)



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0