Kalasdax!


Mätt och belåten med frukost i magen. Ska ta tag i mig själv och släpa mig in i duschen från vår underbart sköna soffa! Sen är det vidare ner i stan för tårtkalas för Astrid.. Ska bli trevligt och välbehövligt då jag för tillfället är i kollapsstadium för att jag stressar upp mig för mycket.. Kunde inte somna igår för att tankarna gick i högspinn och i morse vaknade jag med gråten nära. Sjukt, jobbigt och verkligen inte hur jag vill ha det! Men etfer samtal med mamma och pappa känner jag mig lugnare, det finns värre saker i världen..!

Match igår mot Kävlige, vilket slutade 6-2 till oss vilket aldrig var speciellt hotat. Tråkigt när dom gula på banan påverkar matchen för mycket, vilket de igår gjorde oerhört! Trots träningsmatch och bara div 2 spel borde verkligen det finnas en högre standard på domarna. Förbundet borde inte ge en visselpipa till två nissar som inte vet vad dom gör och då blåser i spelarens favör bara för denna spelare gnäller. Sluta snäll och kom in i matchen! Ser fram emot seriepremiäern på onsdag och resten av säsongen med vårt lag. Kommer bli en rolig säsong!

Ska klicka hem mina skor som jag skrev om nere, sen hoppa in i duschen!

Trevlig lördag gott folk!





Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0