Min nya strategi.


Godmorgon onsdag!
Jag tog mig en sovmorgon idag. Brukar alltid gå upp klockan sju, trots att jag studerar på distans. Då får jag in rutiner och sover inte bort hela dagen.. Trots detta har jag varit lätt distrahetad och gjort mycket under dagen som inte har med skolan att göra.. Denna veckan sitter jag och skriver en tenta som ska vara inlämnad på söndag. Jag har kommit halvvägs och idag ska jag på fredje frågan och till detta ska jag prova på en ny teknik. Jag sitter och pluggar mellan nio och fyra och har då lunch mellan tolv och halv ett. Mesigt kan tyckas, men tyckas men är nog bättre än att sitta på kvällarna och så. Trots detts blir det plugga hela helgen, bortsett från lite innebandy och ett kalas. Livet är förjäkla underbart..

Nu ska jag äta frukost i tjugo minuter till och utnyttja tv under tiden!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0