Pluggnörd


Tio långa timmar studerande här hemma idag. TIO! Känner att jag kommit en liten liten bit på en väg som är lång som in i h-vete. Får panik på mig själv, min tjocka engelska skitbok och allt annat som distraherar mig. Men snart ska jag ta en paus i frustrationen för att springa av mig på träningen. Det är det bästa, när man haft en jobbig dag och komma ut på träningen, träffa laget och springa lite.. Idag får jag springa mycket för att bli av med denna dagen, men det får jag väl ta.

Min bästa sambo är iväg med jobb idag och imorgon så blir lite tråkigt att komma hem efter träningen. Funderar på att ladda upp med sen kvällsmat, kaffe och skolböckerna och sitta och studera in på små timmarna. Konstigt nog är jag mest effektiv när klockan passerat elva, så värt ett försök!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0