beteendestörnings väder

Tittar jag åt öst är vädret härligt soligt med en blåare ton av himel. Tittar jag åt väst är det en mörkare ton av mörkgrått och riktigt depp väder! Detta gillas inte. Jag har placerat mig i österläge och försöker se bortom de västliga molnen och allt regn de innehåller.

Kvällen igår blev kanon. Föst en bra träning för minstingarna i klubben sen maskerad bandy med de äldsta. Många roliga utklädnader, men i min bok vann nog spökena! Lite fusk när de annvände sina dräckter för att gömma och stoppa bollen. Men allt går väl att diskuteras antar jag ;)

Ikväll tänkte jag ha en slappekväll med en bra film och stort duntäcke i soffan. Känner mig lite halvkass i kroppen vilket jag tror är en förkylning som är på gång. Helgen är planerad från början till slut och jag har inte tid att vara sjuk. Därför laddar jag krafterna ikväll och slappar bort min kommande förkylning. Sitter ni inne med några förkylningsminskande tips såhär på en torsdag så tveka inte att lägga en rad nedanför!

(Bilderna från igår kommer nog till lunch)


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0