Dagdrömmer

Promenaden som jag tänkte ta nu till lunch uteblev helt. Jag insåg att det var för jobbigt att ta sig ut i det som innan var ett riktigt tråkigt väder. Nu har det slutat regna/hagla men jag står nog fortfarande kvar vid att promenaden sparas till en soligare dag.

Sitter nu efter att ha ätit en god pastasallad och spanar lite på resor. Hade varit härligt att komma iväg en weekend till Paris eller Rom. Har inte varit på någon av platserna och lockas dit av fina bilder! Med tanke på att det är en hektisk vår som återstår (sett till skolarbete som skall göra) blir dessa planerna för framtiden! Men dit ska jag..


Kommentarer
Postat av: Julianhermine

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-01-04 @ 08:59:03
URL: http://julianhermine.blog24h.com

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0