Denna dagens slut är morgondagens början

Insåg just att jag varit iväg större delen av dagen. Känns konstigt med tanke på att det annars känns som jag spenderar stora delar av min vardag hemma, pluggandes! Men idag blev det stressplugg i några timmar innan det var dags att agera barnvakt. Detta var ett sant nöje, som alla andra gånger. Min systergåva är verkligen en gåva till alla i hennes närhet. Blev mat hemma hos mamma och pappa utan mina föräldrar men med syster och Eric. Träffade mamma en snabb runda innan det var dags att bege sig till mötet hos Tessan. Herremingud vilken rolig avslutning vi kommer ha nästa lördag. En bra säsong skall avrundas på bästa sätt, vilket nästa lördag kommer att bli!

Nu får jag krypa till kojs. Imorgon blir det uppgång tidigt innan jag ska ut på vägarna! Mer om det imorgon bitti.

(halvpoetisk rubrik, men det får ni ta..)


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0