Kurrandet har en störande melodi

Lunchtid utan lunch är ungefär det som händer i mitt liv i skrivande stund. Min mage kurrar i kapp datorns surr och tillsammans utgör de en riktigt störig och svidande melodi.

Eftersom jag kom hem lite senare från Sara igår där det var film som gällde för oss två och Nina blev det att jag kom i säng igår lite för sent. Detta har satt sina spår! Låter som jag är ett litet barn som behöver nattas genom välling och Disney dags eftertext. Långt ifrån är det inte! Jag behöver mina timmars sömn och är varken en kvälls eller morgon människa. Vilket jag efter 23 års livserfarenhet nu kan konstatera. Men för att kompensera så tog mig därför oväntat nog en sovmorgon i morse. Blev direkt till datorn för att kämpa mig igenom min digitala bok. Det har med handen på hjärtat gått sådär. Men nya tag kommer att tas!

Om cirka en timme har jag lunchdejt i de mer centrala delarna av staden. Ikväll blir det möte, lite löpning och mer plugg! Inget av detta ligger på min topp tio lista över roliga saker att förgylla en tisdagskväll med, men..

That is all!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0