Med utsikt över sjön

Lägg inte en Sverigekarta framför mig och be mig peka på var jag är just nu. Jag hade antagligen haft fel på x antal mil. Nog om mitt dåliga lokalsinne och min bristande förmåga att orientera mig rätt i hela landet. Jag och Nina kom fram för någon timme sen till deras underbart mysiga stuga någonstans i norra delen av Skåne. Lunch har åkt ner i magen och nu sitter jag i ena soffan och Nina i andra och pluggar! Duktigt, vi vet!

Här istugan skall vi spendera dagen, morgondagen och delar av lördagen. Ikväll kommer Tom, Sandra och Oskar. Imorgon tittar även Jesper och Eric in. Tillsammans skall vi fira valborg och ha tre underbart härliga dagar tillsammans. Jag som just nu sitter och njuter av en super mysig utsikt över sjön önskar att jag hade haft ett helt eget ställe, lagom långt borta från verkligheten, att rymma till vissa dagar.

 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0