Run baby run

Vem har hittat på att det skulle vara skönt att springa? Den personen har inte upplevt riktig njutning! Jag har precis genomlidigt årets mest ordentliga löparrunda. Hur jag överlevde har jag svårt att förstå. Okej, rundan i sig var inte speciellt lång men jag har konditionen gömd, eller mer glömd, där jag inte kan hitta den! Känslan av att spy var inte trevlig, det lär inte heller träningsvärken imorgon vara. Aja, vill man bli fin får man lida pin. Eller hellre, vill man överleva sommarträningen får man ta lite smärta nu i början.. och sen!

(& vill man fortsätta läsa min blogg får man acceptera lite gnäll..)


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag HÅLLER med dig....finns inget njutbart med att springa. Det gör ont i princip hela min kropp när jag springer...usch...djävulens påhitt!! Men duktigt av dig..kämpa på.

2010-04-28 @ 09:37:48

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0