Solen och vänner som värmer!

Igår firade vi Nina som för ett tag sen kom ett år närmre ålderdomshemmet! Blev en härlig trerättersmiddag med goa vänner. Verkligen helt underbart! Tack vännen för igår, det gjorde du med en guldstjärna i kanten! ♥

Idag är det ju lördag vilket betyder mycket innebandy. Om ett tag blir det avslutning med ungdomslagen vilket skall bli roligt, både för våra småtjejer och för alla andra. Detta följs upp av mixturneing mellan dam/herr och några ledare. Småmåls turnering ute i IH hela eftermiddagen innan det är dax att ta sig neråt stan för middag och fest. I mina öron låter det som en bra planerad dag med härligt innehåll! Låt dagen börja!

Eric som det känns som jag inte träffat på år och dag (lätt överdrift) får hela min dag imorgon. Då ska vi ha en dag bara han och jag vilket avslutar veckan perfekt! Min bättre hälft är allt man kan tänka sig och lite till! ♥


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0