SOFFGROPSPOSITION



Antar att kaffe klockan tio på kvällen inte är att föredra. Kom dock hem efter träningen med ett enormt koffein sug och en trötthet som inte var av denna värld. Tränat bra eller bara lat? Mina underbara vänner tycker ju jag är latast i världen så jag börjar smått i frågasätta ifall jag verkligen tränar eller inte! Men kroppen säger att jag faktiskt gjorde något på träningen idag. Rumpan placerades perfekt i soffgropen och på tvn visas Seven. Jag har någon viss förkärlek för otroligt räliga filmer, trots att jag inte sover gott på månader efter. Antar att det finns en anledning till varför jag i mellanåt låser in mig, katten och kattlådan med en kniv i sovrummet när jag sover själv. MES MARY, jag vet!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0