UP



Jag är uppe. Kan konstigt nog påstå att jag är pigg i kroppen vid halv åtta när jag vaknar första gången. Får verkligen anstränga mig för att kunna sova lite längre. Är nog kärringen i mig som pratar! Ångesten inför att bli äldre smyger sig sakta på när jag nu inser hur gammal jag egentligen är!

Riktigt så illa är det inte. Antar att det är ganska  skönt att inte sova bort hela dagen. Idag har jag inte jätte mycket planerat utanför hemmets väggar. Ska planera mötet på torsdag och fixa lite inför skolan. I eftermiddag ska jag på möte och ikväll blir det träning. Vad som händer där mellan är fortfarande ovisst!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0