GOD LÖRDAG

Gårdgen avslutades med Idolmys här hemma tillsammans med Matilda, Jenny och Tulle. När vi sedan gäspade ikapp beslutade sig ligan för att åka hem. Jag somnade direkt därefter väldigt gott. Kände att jag behövde sova ut så stängde av klockan när den ringde imorse. Det bör man kanske inte göra när man har en tid att passa? Jag klarade mig dock och tackar för att Matilda är den riktigt sega i min umgängeskrets.

Sitter i skrivande stund och väntar just på henne. Nu på förmiddagen är det julavslutning med våra småtjejer så vi ska iväg och handla massa gott. Efter det blir det innebandy och fix här hemma sen ikväll ska vi fira Julia som nu blivit gammal. Nej, gammal är hon inte, bara ett år äldre! Oavsett vad så ska vi fira henne med skönsång och dans ikväll! Heja oss!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0