JULFEST

Vi vann vår match idag med 10 - 2. Härligt! Just nu ligger vi först i serien och vi kan därmed gå på ett välförtjänt juluppehåll. Är lite smått blåslagen efter matchen men det får man väl ta när laget man vill tar tre poäng. Resten av matcherna i serien spelas imorgon så vi kan efter den omgången hamna en plats ner, men det är inget vi tänker på idag. Idag vann vi, idag leder vi serien och idag är det vi som är vinnare!

Firade bland annat detta tillsammans med delar av klubben nere i stan med mat och dryck. Känner mig som en tant när jag säger att jag redan sitter hemma och att jag därmed avrundade kvällen vid halv elva men.. Eftersom viu åker till Barcelona om bara någon timme kände jag att det var på tiden att packa. Ja, packa fram det sista och sen packa ner allt! Ute i sista sekunden? Ja, det kan tyckas!

Avrundar här. Datorn skall med på minisemstern så det kan eventuellt bli en uppdatering under tiden! Men, håll inte andan för det kan sluta illa!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0