LOST

Var svårt att klicka sig in på blogg.se igår! Skyller helt och hållet på fel på sidan. Ni missade därmed massor:

Dagen som började med en liten sovmorgon. Tog mig till tåget; försening. Fick placerat min ända på tåget efter ett tag och blev imponerad av det nya tåget. Det lär vara en fröjd att vara tåg-pendlare år 2011, tågen har ju både tv och armstöd! Lyckost er! Effektivt arbete i skolan, duktiga som vi är. Bra handledarträff och en highfive senare åkte vi hem. Upphämtad av fröken Molin blev det sen en fika i stan. Hittade klänning och en potentiell kavaj. Hem, pizzabakning, lite mat sen träning. Sängen!

Idag blir det jullovslunch i stan med min bästa, och för att inte nämna kära, examensarbetskollega.


Kommentarer
Postat av: Lucas

Var med och tävla om ett valfritt plagg från Nelly.com på min blogg om du känner för det :P

2010-12-17 @ 08:47:12
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0