Ny ledig vecka

För många betyder vecka åtta sportlov, för mig betyder det lite mer plugg på färre dagar! Eftersom jag lovat bort mig hela torsdagen går det bort en dags plugg denna veckan. Det betyder inte att jag kommer göra mindre, utan att jag bara har färre dagar att göra det på. Med andra ord är det både turboläsning och skrivning som måste ske. Annars i veckan väntar kortköp på friskis med Nina. Vi ska bli flitigt (?) svettiga på deras gym och pass. På onsdag är det min och Eric dag vilket vi på grund av massa annat firar på fredag/lördag. Torsdagen går helt åt innebandy, vilket även tre andra kvällar gör.

Nu blir det frukost sen gräver jag återigen ner näsan djupt i boken!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0