.. och så var det kväll!

Slår mig själv på fingrarna när jag inser att det hunnit bli kväll och jag inte har lagt någon minut inne på bloggen. Förstår att ni läsare (..få men ack så värdefulla) har tyckt detta varit riktigt jobbigt och kanske till och med känt en halva. Men för att gottgöra er och min själaro, som jag förövrigt skriver av mig för, tänkte jag lägga in några rader på holymary.

Tisdag idag och jag är konstig i kroppen. Varm och övermatt! Känner mig lös, vilket är en konstig känsla, och allmänt trött! Varje gång jag satt mig och bestämt mig för att ta tag i mitt läsande har ögonen blivit tyngre och tyngre. Trots att jag varit ute hela fömiddagen känner jag mig trött som efter en hel dag inomhus. Antar att det går över och att jag imorgon igen är back to normal! Har efter att sovit eftermiddag fått läst klart min bok och imorgon väntar skrivning och massa bläddrande i tidningar för inspiration till texten. Har lite kvar att göra innan jag tar kväll! Blir nog en kväll hemma eftersom min kropp säger emot färden ner till staden! Fem dagar med bandy plus skolans måsten denna veckan gör att jag antagligen kommer vara heldöd under resterande två dagar!

Och innan jag glömmer det så vet jag att stoltsam (som var med i överskriften i förra inlägget) inte är ett ord, men jag tyckte det lät bra och trots uppläxning från olika håll på grund av mina val av ord stannar det kvar! Måste erkänna att det är ett bra ord även om det kanske inte finns?


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0