Så fel det blev

Matchen som stod i förra inlägget spelades inte. Det var visst så att malmö en fredagskväll inte kunde skrapa ihop tillräckligt med (villiga) spelare för att spela matchen. Jag som var inställd på match tyckte såklart detta var lite trist, men för att kompensera missat sportintag beslöt vi oss att ändå ta oss ner till malmö för att se hockey i malmö arena. Min första hela live-hockey match och jag tyckte det var helt okej. Kände att jag hade högre förväntningar av spelet och tyckte väl mest de "tjongade upp bollen" , vilket de inte gjorde och det är inte en boll. Oavsett vad så var jag mäkta imponerad av arenan och stämningen. Atmosfären höjdes, oavsett hur spelet såg ut på plan. Så när vi ändå var inne i en hockeykväll fortsatte vi denna genom att skynda oss hem för att se Sverige vinna mot Vitryssland

Nyss hemkommen från Tulles där kvällen avrundades för mig och mina kära vänner. Imorgon väntar fotboll följt av lite partaj på kvällen. Kanon beskriver det ganska bra!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0