Saturday

Godmorgon mina läsare!

Har det redan hunnit bli lördag? Känns som dagarna och veckorna springer iväg. Snön är väl det enda som ivrigt är det samma, fast den av många människor hellre kan försvinna nu än att återkomma. Sitter och läser på hd och får syn på artikeln om idrottsgalan. Blir lite nervös när jag tänker på det, är ganska ofattbart att lilla jag ska vara med och tävla bland de stora i denna stad. Men oavsett vad så får jag acceptera situationen och göra det absolut bästa av det. Är redan och kommer bli en fantastisk upplevelse, oavsett utfall..

Om ni har glömt att lägga din röst (på mig?) är det bara att klicka in här och göra det!

Frukost, stan och umgänge med vännerna ikväll!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0