Summering av fredag, lördag och söndag

Fredagen började med sovmorgon vilket behövdes eftersom det blev missade timmars sömn på natten eftersom jag strulade till det med mitt arbete. Istället för att äta frukost, vilket hade varit svårt då alla skåp och kul ekade, bestämde vi oss för att ta en relativt tidig lunch i Helsingbog på papi! Otroligt gott och trevligt, trots att vi fick en sjuk liten unge bredvid oss. Hans mamma hade svårt att kontrollera det lilla livet, men seriöst, vem tar med ett sjukt barn på en lunch? Mätta och belåtna styrde vi färden mot Malmö. Blev massa strosande i alla affärerna, men trots mycket tittande hittade jag inget som föll mig i smaken. Konstigt jag vet, men kännde mig bara likgilltig inför alla plagg vilket kan ha gjort med att jag var lite sjuk. Eric som inte skulle handla något fick stället massa påsar med sig hem. För att trösta min bristande shopping handlade jag en super söt mössa inne på Stadium. Det mina vänner är en affär som aldrig sviker en. Finns otroligt fina träningskläder och om de hade haft Stella McCartneys kläder för adidas hade jag varit ännu lyckligare. Men, med en mössa rikare begav vi oss till hotellet där vi fick vårt mysiga rum och vi gjorde oss fina för kvällens middag på Rådhuskällaren. Efter otroligt god mat och extra kilo gick vi där ifrån och tog en promenad på stan. Slutade med att vi hamnade på hotellrummet där jag helt däckade. Eric kände mig i pannan och fick brännskador. Kände mig urusel när jag vaknade dagen efter helsjuk och insåg att Eric fick fira kvällen ensam med OS på tv.

Den goda hotellfrukosten bestod för mig av ett glas juice och inget mer, men av det jag tog del av var frukosten en tio poängare. Hem till Landskrona där Eric skulle spela match. Jag som skulle vara ledare i innebandy fick läma återbud och istället ringa och få en tid hos doktorn. Vid två däckade jag andra gången på ett dygn och sov tills igår kväll. Dagen har sett likadan ut idag förutom besöket hos doktorn.

Tack till min kära pojkvän, inte bara för du är go och snäll utan för du alltid ställer upp för en i många fall jobbig flickvän!

(nu är mina krafter slut och jag intar soffläge igen..)


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0