Varning för tourettes

ÅT H-VETE MED DATORER OCH ALLT TEKNISKT SKIT! Igår var jag irriterad över att jag inte klarat lägga in musik på min iPhone, men idag har jag insett att det finns betydligt större problem med dagens tekniska (skit) apparater. När jag skrivit klart mitt förra blogg inlägg, ni vet den då jag berättade att jag skulle fika med mina två underbaringar, skulle jag bara lägga in min uppgift på vårt distansforum för att sedan öppna för Nina som ringde på dörren. För att hon inte skulle behöver vänta allt förlänge så öpnnade jag först och sen satt jag mig vid datorn. Men när jag skulle öppna min mapp med min uppgift var den puff puff gone. Jag som inte ville inse omfattningen av problemet insåg efter ett tag att den faktiskt var borta. Så efter att sansat varit stan över med datorn i famnen för kunniga människor som kunde hjälpa mig var det bara att sätta sig ner och börja om. Tack och lov var det en mindre uppgift som jag förhoppningsvis bara får kompletera om jag nu misslyckas helt! Efter jag nästan var klar kom tårarna rinnandes. Jag grät, tröståt Tutti frutti och fortsatte skriva. Nu efter ett tag är jag klar igen men uppgiften blev långt ifrån det första jag skrev. Men..

Sa jag att jag inte fick fika med mina hjärtevänner? Det sög..


Kommentarer
Postat av: Nina

Lider med dig vännen, och du vet att det kommer massor av fikastuder till. Missar man en, finns det tusen åter. Riktigt stolt över dig att du gjorde om de.

Du är bäst min älskade vän.

2010-02-26 @ 09:22:40
URL: http://enbitavnina.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0