Hellre välas telenor än det på center syd

Idag gick min telefon i sönder, eller enligt mig och personalen på center syd gjorde den! Jag blev tillsagd att innan måndag blev tisdag åka tillbaka till där jag köpte den (väla) för att få en ny! Eftersom det idag var sju dagar sen jag köpte den och för att jag inte ville börja klabbs med atg skicka in den (för det slutar aldrig bra) rattade jag och min vapendragare mot väla! Väl framme fick hag hjälp ev en kunnig kille som tryckte in två knappar och telefonen var som ny igen! Besviken men ändå lättad åkte vi tillbaka till köra L-a och tränade innebandy..

Imorgon blir det helsingborg så nu blir det sängen!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0