Iväg till Tulles

Maten har nog inte ens hunit ner, men är lite stressad så den får åka ner i farten. Ska iväg till Tulle nu strax där det blir Let's Dance kväll med ett glatt gäng. Inte för att jag sett några andra avsnitt men let's dance på fredagar när man är hemma (Idol när det går) är som smör på mackan, det ska bara va så! Så Tulle om du läser det här så har jag gjort det igen, jag har bjudit in massa folk till dig utan din vetskap. Fast eftersom att det är jag och Eric vet jag att du inte blir något annat än glad! Sen får du (vi) skylla oss själva då vi har ringt om varandra hela kvällen. Men kort sagt, vi kommer till dig i alla fall!

Trevlig fredagkväll mina fans!


Kommentarer
Postat av: tulle

vilken tur att jag läsaer din blogg så ofta så jag får reda på lite saker men ni är sååååååå välkommna såååå1 ses snart! :D

2010-01-29 @ 19:48:24

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0