Lägesrapport från soffläge

Om jag brukar gnälla när jag har en fis på tvären borde jag gnälla sönder alla människor inom en radar på 300 mil om hur jag mådde igår och natten innan det. Men eftersom det är roligare att läsa glada saker utelämnar jag det.

I tisdes hade vi i alla fall match borta i Malmö. Efter en trevlig dag i Helsingborg och middag med min Eric begav vi oss till samligen med mål att göra en riktig bra match och ta tre poäng mot ett tufft motstånd. I bilen var jag tyst eftersom jag var irriterad flr jag "ätit för mycket under dagen" (jag är verkligen inte den som tänker på vad jag äter, jag tränar för att kunna äta vad jag vill, men just då var jag irriterad över att jag mådde illa) Men irriterad eller ej så kom vi till Malmö och uppvämningen började. Jag kände redan då att jag var off, men försökte spela. Men efter några byten klarade jag inte mer, utan fick lägga klubban och sätta mig vid sidan om. Ja ett tag i alla fall, sen sprang jag till toan och blev därefter kvar i omklädningsrummet resten av matchen. Förstod då att jag inte ätit för mycket utan åkt på maginfluensa. Fick höra (..inte se!) mitt härliga lag vinna med 2 -1 och jag kan inte säga att jag bidrog med allt för mycket till de tre poängen.

Sen dess har jag legat nerbäddad i sängen, i soffan, i sängen.. Ja, ni förstår! Men idag är jag uppe på benen lite, mår något bättre och laddar alla krafter som finns för att försöka bli frisk och inte förstöra helgens planer. Allt har fått komma åt sidan de senaste dagarna så känner att jag får ta igen lite läsande imorgon!

Om en halvtimme är det CSI och jag ska nu slänga mig ner och hålla tummarna att jag inte somnar innan dess!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0