om en vecka från nu..


..sitter jag tillsammans med sex underbara tjejer i Ullared och är trött efter att spenderat dagen gåendes på gekås i flera timmar. What tänkte ni kanske? Vi åker dock inte upp där för trendig shopping, för att bli kanal 5 nya kändisar eller för frys-pås-inköp-för-hela-året, uatn vi skall tillsammans ha två härliga dagar. Två bilar fullastade med goa landskrona tjejer lämnar tidig morgon en skön sydlig stad för att inta motorvägens alla hinder innan vi några timmar senare befinner oss i norrare delar av landet. Vi har hyrt stuga (ja ni läste rätt) och skall ha mycket trevligt ihop innan det bär av öster ut! På söndagen lämnar vi stugan för färd mot Jönköping där det blir två innebandymatcher under söndagseftermiddagen. Först spelar vårt favoritlag i div 1, Stanstad (våra två stjärnor med stora falcons hjärtan spelar ju där) sen följs den matchen av att Falcons möter Jönköping!

Det kallar vi en dunder helg! Vi ses 08.08 på lördagmorgon mina chicks!


Kommentarer
Postat av: l-o

Jag längtar! Ännu en helg med mina favoriter, underbart!

2010-01-24 @ 10:39:57
URL: http://saralo4.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0