Det där med förhållande

Det sägs att i ett förhållande är det viktigt att fortsätta ha sina intressen, att fortsätta ha skilda saker som man gör utan att allt måste ske tillsammans med den andra. Samtidigt som detta är sant är det såklart också viktigt att man försöker uppskatta varandras anra intressen just för det betyder mycket för den andra. 

Just efter att jag bjudit Matilda och Johanna på en scones frukost tänkte jag att jag skulle försöka bekanta mig med min käraste absolut käraste kompis; dammsugaren!

Jag ringer då till mig käraste och konversationen går såhär:

Jag: Hej, lyssna vad jag gör (trycker på dammsugaren glatt och väntar på stående applåder!)
Han: Vad har du NU tagit isönder?

Telefonlinjen blev efter detta mycket tyst!

Ibland gör man bara saker för kärleken, inget annat!  ♥


Kommentarer
Postat av: matilda nilsson

ny blogg, behöver hjälp med outfiten



maatiildamnilssson.blogg.se



enjoy darling...kiss

2010-07-24 @ 01:54:41
Postat av: Anonym

maatiildanilssson.blogg.se

2010-07-24 @ 01:55:15

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0