MÄTTAST

Matkväll sammanfattar gårdagens sista timmar med ett ord. Var och åt middag hos mina föräldrar och herrejäklar vad gott det var! Grillspett med rostbiff och kyckling, ugnspotatis och grillade grönsaker var en fröjd för smaklökarna. Jag stod för kakan till kaffet, men i mellan där fanns det tid för efterrätt i form av vaniljglass med varma hallon. Ni förstår säkert att man var ganska mätt när det var tid för min äppel/kanel sockerkaka. Men äta bör man.. Vaknade mätt för några timmar sen så jag väntar fortfarande på att suget efter frukosten skall komma.

Så frukost väntar efter dagens första matchkläder-ärende!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0