MORGONBAK HAR GULD I MUN

Idag är det fredag och det gillar vi otroligt mycket. Jag har förmiddagen fri, jobbar istället eftermiddag, sen väntar en ledig helg fyllt av härligt umgänge. Hade varit skönt isfall jobbet idag uteblev men det är inte så många timmar, så jag får stå ut! Jag har börjat drömma om lediga sommardagar under långtid. Jag ska inte klaga, har varit iväg på två underbara resor under både december och juni så lite jobb måste man stå ut med. Eftersom mitt nästa mål, min nästa resa, skall vara till New York antar jag att jag måste jobba och tjäna pengar till den. Det hade varit underbart att komma iväg dit till jul, men han-den-där har sagt att den få läggas liute längre fram i tiden. Så nu siktar vi till våren.. kanske!

Här hemma blir det strax ett morgonbak. Tänkte utgå från Lailas scones och se vad det slutar med. Några morgonscoens blir det i alla fall! Härlig fredagsmorgon!


Kommentarer
Postat av: Lolo

2010-07-25 @ 11:51:39
Postat av: Lolo

Gick lite snabbt vid förra kommentaren!



Vill bara säga att jag hoppas att jag i alla fall är liiite halvt inräknad att få följa med till NYC när det än blir av! Jag vill jag vill jag vill! Tänk vad många smultronställen jag kan visa er.. *blink blink! :)

2010-07-25 @ 11:53:21
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0