Ny vecka, nytt äventyr.

Måndagar brukar för många kännas tunga och verka lite ångestframkallade. Denna känslan kände jag när klockan ringde i fredesmorse i stället. Ovanligt, jag vet! Men efter att ha jobbat tre tolv timmars pass under helgen, varit toavakt på karnevalen, låst på kvällarna och utöver detta hunnit umgås lite med vänner, familj och pojkvän känner jag att en jobbledig måndag sitter på sin plats.

Efter mycket velande om hur dagen skall spenderas blev det sent igår spikat att vi skippar Lisseberg och istället packar bilen full och beger oss till Kullaberg för picknick och strosande på stenarna och träbitarna. Detta låter som en bra idé i mina öron. En sväng inom Höganäs och Lerberget står också på schemat.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0