Sunday without sun.

Gårdagens aktiviteter gick i städningens tecken. Riktigt illa när man tänkter på det nu i efterhand men det var välbehövligt. Blev en tur ner till Lund sen vidare ner till Malmö. Inhandlade dammsugare (efter att jag tagit isönder den gamla mer än den redan var sist jag dammsög). Efter det styrde vi bilen lite längre söderut och gick på IKEA. Blev såklart handlat där med, det kan inte bli på något annat sätt! Hem för att fixa och dona med balkongen. Plantering och städning gjorde så att den blev tipptopp och riktigt mysig! Började sen rota lite i förrådet vilket slutade med en ordentlig storstädning och utrensning. Ja, på en lördag! Känns skönt nu efter när mycket kläder, skor, stor saker och annat smått mög slängts och vi blivit mycket skit fattigare.

Känns som vädret strejkar bara för att jag är ledig denna helgen. Dumt! Tråkigt att det verken blev Ven igår eller idag men känns som cykling på en backig och blåsig ö inte stämmer helt hundra överrens med den tanke jag hade om utflykten. Liksom igår är jag oviss om vad dagen erbjuder! Funderar på att bjuda in mig själv på grillning någonstans..


Kommentarer
Postat av: Albertamalie

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-11-23 @ 21:18:18
URL: http://albertamalie.blogcorporate.com

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0