EN VECKA KVAR

(Ursäkta språket men;) Herrejävlar, ibland går tiden fruktansvärt fort! Känns som om det var evigheter sen vi fick reda på att vi fått biljetterna till VM och vi kunde börja planera vår resa. Sen dess har tiden sprungit iväg. Vi har i och för sig fördrivit lite tid i Thailand över jul, men mycket tid har även spenderats med vardags-göra. Just vardagen brukar annars kännas som seg i mellanåt och ibland även som att vinter och vår är lång tid, men inte nu. Om en vecka är vi på resande fot, antagligen någonstans i luften mellan Paris och Johannesburg. EN VECKA? Det är ingenting när man har väntat i evigheter. Vi fick gjort mycket till resan igår; kläder, apoteket, skivor, böcker och utskrifter med mera. Trots detta känns det som att jag har mycket kvar att göra innan vi åker på söndag. Men jag har ju hela (?) veckan på mig. Om man räknar bort jobb och träning så har jag ju i alla fall fredags eftermiddagen ledig. Man skall vara glad för det lilla har jag hört! 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0