It's all about football

När blir fotboll för mycket fotboll? Under ett VM som är vart fjärde år kan man egentligen inte klaga. Men vart man än tittar så är det fotbollsrubriker, fotbollslåtar, fotboll på tv och i radion snackas det flitigt om den runda bollen och allt runt omkring. Ändå gillar jag fotboll endel. I alla fall så pass mycket att jag åker ner till VM! Så direkt efter jobb hamnade jag såklart i soffan, slog på tvn och nu visas det fotboll framför ögonen på mig. Men jag klagar inte allt för mycket!

Bion och framförallt middagen igår var kanon. Tycker inte alla filmkritiker att filmen var kass, utan den var precis som serien vilket man förväntar sig. Jag som annars inte är en bio människa kom på mig själv sitta digga till  bra musik i filmen och små skratta åt det mesta. Kvällen var med andra ord lyckad!

Fotbollen skall nu få min sista energi innan jag ska vila mig iform till träningen


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0