Kläder på hög

Här hemma ser det ut som f a n. Jag antar att jag får ta på mig skulden till viss del. Efter mycket tjat om att jag ska städa undan mina kläder fick jag igår tummarna loss och tog ett ryck. Men eftersom vi bjöd in oss på middag på kvällen tog städningen ett snabbt slut och kläderna fick ligga tills idag. Det kändes måttligt roat att se högarna imorse när jag vaknade. Är precis hemkommen från några timmars arbete och frukosten har precis åkt ner i magen. Nu tänkte jag göra som mitt hjärta och lägga mig en timme och vila innan jag tar tag i högarna.. om jag inte sover lite för länge!



jag behöver mer plats. mycket mer plats!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0