Kvällssummering

Det är skönt att slänga sig i sängen och veta att man gjort något "nyttigt" de senaste timmarna. Nyttigheten i kvällen kan dock diskuteras eftersom att jag slängde i mig lite yoghurt och sen gino med glas direkt efter. Aja, det var i alla fall mycket gott! Kan instämma, i alla fall gällande maten, att den italienskakvällen här hemma har varit lyckad. Lyckad var också träningen idag. Jag har ett härligt gäng som lagkamrater!

Imorgon väntar jobb följt av kvällsmys med min underbara vän Nina. Efter många om och men blir det imorgon bio och filmen Sex and the city för oss. Bättre sent än aldrig som man säger! Innan dess blir det mat hos Tom vilket inte kan blir annat än kanon (..mycket eftersom Nina står för matlagningen!)


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0