Packning, tv-tittande och lite vin

Just nu är det bröllopsfeber till max överallt i vårt kära land. Hur vidare jag är stormförtjust eller avskyr detta är svårt att säga. Jag väger över mer åt stormförtjust än avskyr. Jag tycker det är helst fantastiskt att två verkligen kära människor får gifta sig med varandra iallafall och att det intge är något dåtida matchmaking som tar sig in på 2000-talet. Tvn kommer vara på här hemma och jag kommer antagligen sitta i soffan mestadel av tiden och titta!  Klänningen är man såklart mycket nyfiken på. Igår var hon ju fantastiskt vacker så blir nog svårt att slå det!

Samtidigt som detta sker bör jag verkligen packa. Verkligen understrycket! (För imorgon åker jag skriker jag högt inombords) Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna och Lollo, vilket alltid är gott och trevligt!

Snart tittar några vänner in så jag får nog slita mig nu!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0