Inhandlat

Fler än jag som har en idé om vad som skall handlas och sen kommer hem med allt annat än just det? Idag var inget undantag. Kavajen som stod på listan var slut i hela regionen så om det blir ett köp av den blir det på internet. Istället fick jag med mig två kjolar, två tröjor, en klänning och lite smått hem. Bra shopping som inte skadade börsen allt för mycket gillas!

Nu tänkte jag ta tag i lite plugg innan det blir styling för ikväll! Vid halv fem skall jag vara duschad och klar och befinna mig hos Frida för håruppsättning. Tre timmar dit ändå finns en liten stress inombords!


Kommentarer
Postat av: Antonia

Mary titta upp om den finns på hm i Uppsala så kan jag köpa den till dig och ta med den ner nästa vecka. Bara en tanke. Ha så roligt ikväll! Puss

2010-03-27 @ 14:14:40

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0