Påskvecka..

..brukar betyda lov och ledighet. Eller brukade! Men på högre studier eller i alla fall på den skolan jag går nu finns det inget som heter påsklov. Lite tråkigt kan tyckas eftersom det hade varit underbart med en veckas ledighet och bara njuta av den ledigheten. Men eftersom jag tycker jag behövde en sovmorgon efter en tentavecka tog jag ledigt på förmiddagen idag. Inte precis som någon i skolan kommer sakna mig, jag läser ju på distans! Efter en lång frukost blir det en tur ner till stan för lämnande av böcker och hämtandet av nya!

Kaffe, yoghurt och en macka får inleda måndagen!


Kommentarer
Postat av: Fabiansigrun

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-07-04 @ 08:12:20
URL: http://fabiansigrun.blogll.com

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0