Skärpning !

Okej! Som tidigare nämnt hade jag en dålig morgon. Resten av dagen fortsatte tråkigt nog i samma tråkiga anda. En frukstansvärd huvudvärk gjorde att jag legat och sovit största delen av dagen. Blev en del läsande, men pauserna (som idag blev många) spenderades sovandes. Vid sen eftermiddag började det hela ordna upp sig och jag återfick mitt vanliga jag. Hann ner till stan och fixa med min fina kavaj och upp en runda till en prickig Astrid som trots vattenkoppor har ett leende på läpparna! Kvalitetstiden försvann, men återfanns lagom till en god middag!

Ikväll blir det lugnt och skönt med fotboll och lite glass. Har insett att det även för en 20+ tjej är otroligt och i detta hushållet allt för underskattat med glass med chokladsås och strössel. Ikväll blir det ändring på det!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0