Träning

Efter en härlig dag tar jag nya krafter mot kvällens träning. Blir en intensiv träningvecka med fyra gemensamma innebandypass och förutom vanliga passen innefattar både långfredag och påskafton träning! I veckan kommer det såklart hinnas med mycket mer än det och jag ser fram emot allt som komma skall. Idag har jag och Nina tagit en promenad ner i stan, fixat ärende och tagit en fika. Blev en tur inom mamma och pappa och lite soffhäng.

Imorgon blir det mycket plugg och kvalitetstid med min käraste. Får se vad vi hittar på men antar att jag får ge med mig att det blir en kväll i fotbollens tecken med tanke på matcherna som visas.. Men vad gör man inte !

Nu är det strax träning!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0