Vad ingår i en lyckad påsk?

Nu när det är påskvecka får jag klarhet i att påsken som liten var en högtiden efter julatfon. Inte sett bara sett till året utan påsken var stor när man var liten. Det var rullning och målning av ägg, massa god mat, påskgodis, pynt, påskris stuga, lekar & PÅSKÄGG.. Nu lagom till jag tänkte vara duktig och styra upp påsken 2010 inser jag att jag inte har någon aning om var jag skall börja! Dukningen känns som det lättaste och jag har inte ens där någon vidare koll. Vad ska man egentligen äta? Och hur är det med efterrätten? Antar att jag får köpa ett gäng ägg och en tub kalles och hoppas på det bästa!

Det kallas påskpanik !


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0