Efterlysning

Blev en trevlig fest för min igår ett år äldre broder. God mat och ett glatt gäng kombinerat med en lagom mängd av solsken gjorde det hela till kalas. För min egen del blev det mycket lugnt eftersom mitt ben bokstavligt tar kål på mig. För er jag inte redan sökt sympati hos så brände jag mig i måndes. Skulle laga pasta och letade efter silen som var i diskstället. För att få tag i det var jag tvungen att få bort en stekpanna som låg över. När stekpannan föll mot marken skulle jag smidigt fånga den innan den fick vår "kära" granne att gå i taket där nere. Det hela gick inte så smidigt, stekpannnan föll i golvet samtidigt som jag böjde mig ner och rent av hällde kokande pasta vatten på mitt lår. För er som inte förstått det var detta inte den skönaste känslan jag varit med om och som plåster på såret har det nu också blivit liute inflamerat. Men, idag ska jag ta mig upp till farbror doktor som får ta sig en titt på det.

Mer om kvällen? Jo, vi blev en hamster rikare. Men mer om det sen för  nu ska jag väcka Eric och leta upp någon form av frukost, vilket blir svårt i vår kyl..  


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0