Funderingar framför tvn

Ursäktar nästan inte mig själv över den urusla uppdatering som varit på holymary! Just nu lever sidan kvar med hjälp av konstgjord andning, men fortfarande med visst hopp för framtiden! Sanningen är den att jag just nu är trött på att skriva om samma tråkiga dagar; jobb, plugg, jobb.. Ja ni förstår! Jag blir deprimerad över mina ord och vill just nu inte smitta ner mina trogna läsare med mina trista rader! Så har bestämt mig att det blir en halv veckas uppehåll på holymary! (då min uppsats ska vara så gott som klar på onsdag!)

M E N (dagens råd kommer här...) P Å O N S D A G, då ska ni titta in igen..


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0