I ärlighetens namn

..är jag trött från topp till tå, är verkligen i behov av en stor, varm och skön säng där jag kan sova länge. Är ett tecken på att jag börjat jobba heltid plus några extra timmar i veckan och skriver en uppsats vid sidan om allt detta. Ja, jag vet; jag har inte jobbat så länge nej. Men det märks redan. Min kropp som i ett år nu varit på off-läge ska genast gå på dubbelvarv. Men det ska jag nog ordna. Helgerna har jag till hjälp i nöden; där ska både sova, träffa människor och plugga komma in. Men jag lovar er mina vänner, om jag inte dör i boken eller på klipparen ska jag komma ur detta som en bättre människa (Med andra ord, försöka att inte bli bittter!)


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0