i farten

Law abidingcitizens blev gårdagens film. Hur denna slutar vet jag inte riktigt eftersom jag halvsov efter lite mer än en timme och vaknade när sista scenen var. Att göra så är värre än att somna precis i slutet, för nu vet man hur den sluta men man fattar ingenting. Om jag istället hade somnat när det varit tio minuter kvar hade jag i alla fall kunnat räkna ut hur flmen hade slutat. Men, får väl se om en igen för början var i alla fall bra!

Hade som bilden nedan visar en härlig fredagsgrillning nere på stranden. Låg i lä och solen lyste härligt under hela grillningen så det kunde inte blivit bättre.

Dagen har än sålänge spenderats med Märta, efter att ha jobbat i några timmar i morse. Har hunnit bli en lång promenad också och nu strax ska det bli en till! Härlig ledig lörag med andra ord! I eftermiddag blir det fotboll sen kalas!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0