I ETT VINTERLAND

Det är snö ute och det fortsätter falla små små flingor uppifrån. Jag gillar snö och jag gillar vintern. Mycket på grund av att det innbär mycket ljuslyktor och mysiga filtar. Men också för att jag hellre ser ett vitt vinterland än grå regniga dagar i slutet av oktober. Är rofylly med ett vitt täcke utanför rutan på något sätt!

Här hemma pluggas det, som många andra dagar. Ska fortsätta med det tills min riktiga sambo kommer hem lite efter lunch idag. Tänkte då dra ner honom i stan med pappa och ätaen sen lunch och fixa lite till min adventsljusstake! Min tanke är att den kanske borde bli klar innan första advent?



bild


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0