ITALIAN FOOD

Har nu lagat lasangette som står i ugnen och avger en härligt god lukt. Glupsk som jag är skulle jag precis smaka en liten tugga, men istället för att njuta brände jag istället sönder hela tungan. Så, mitt råd; ät inte saker som kommer bubblandes från ugnen, det är oftast riktigt varmt! Lasangette är så otroligt enkelt att göra eftersom man köper ett färdigt kit och tillsätter bara lite smått och gott enligt anvisningarna! Eftersom jag vill ha min egen prägel på min mat tillsätter jag lite extra som tillexempel vitlök, färsk basilika & parmesan. Det mina vänner blir riktigt riktigt gott, med eller utan tunga!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0